از من نخواه

beautiful dream

از من نخواه

نخواه فراموشت کنم

آخر کدام درخت در کدام اردیبهشت

خانه تکانی کرده است؟

دیوانه!

 

من تازه عاشقت شده ام...



نظرات شما عزیزان:

مهدی افشارزاده
ساعت12:00---8 ارديبهشت 1395
وب زیبایی داری. موفق باشی
پاسخ:ممنون


▓▒░ ᴀʟᴏɴᴇ ɢɪʀʟ ░▒▓
ساعت17:10---6 فروردين 1395
سلاااام ساال نو مبارک
اومدم تا تورو به نویسندگی توی یکی از وب های گروهی دعوت کنم
ادرسمون : we-world95.mihanblog.com
بهمون سربزن شاید خوشت اومد و دوست داشتی یکی از نویسنده هامون باشی
یادت نره ما منتظر هستیم تا بهمون خبر بدی


Milad
ساعت10:07---21 اسفند 1394
خدایــ❤ــا ....!!!
اینقـــدر بهــم ظرفیــت بــده ؛
که نعمـــت هـایی که از روی بخشنــدگی ات بهــم میــدی ,به پای ٍ لیــاقت خودم ننـــویسم ... !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 6 اسفند 1394برچسب:, ساعت 13:15 توسط ghazal |